GRW CAMPS 2024
REGULAMINY

REGULAMIN ZAPISÓW I UISZCZANIA OPŁAT ZA ZGRUPOWANIA SPORTOWE ORGANIZOWANE PRZEZ STOWARZYSZENIE KULTURY FIZYCZNEJ „GRAWITACJA” – LATO 2024

§ 1

Postanowienia ogólne

1.    Niniejszy Regulamin określa warunki zapisów, rezerwacji miejsca i płatności za zgrupowania sportowe organizowane w ramach letniego wypoczynku przez Stowarzyszenie Kultury Fizycznej „K.S. GRAWITACJA” (zwane dalej „Stowarzyszeniem”).

 

§ 2

Warunki zapisu i kryteria kwalifikacji na zgrupowanie sportowe

1.    Zgrupowania sportowe dedykowane są członkom-uczestnikom Stowarzyszenia. Warunki udziału osób nie będących członkami Stowarzyszenia reguluje § 2 ust. 11.

2.    Zgrupowania sportowe dzielą się na zgrupowanie taneczne oraz zgrupowanie akrobatyczne.

3.    Zgrupowania akrobatyczne i taneczne odbywają się w trzech turnusach:

a)    Turnus pierwszy: zgrupowanie akrobatyczne, dedykowany rocznikom 2007-2016 (roczniki 2016 po przejściu pozytywnej kwalifikacji);

b)   Turnus drugi: zgrupowanie taneczne, dedykowany dla grup CREW: Elite Kids, Kids 1, TOTS 1 lub dla dzieci z roczników 2012-2017 (roczniki 2016 – 2017 po przejściu pozytywnej kwalifikacji);

c)    Turnus trzeci: zgrupowanie taneczne, dedykowany dla grup CREW: ELITE Junior/Senior, High Class 1, Teens 1, Skills lub rocznikom 2011 i starszym.

4.    Uczestnikiem zgrupowania sportowego może być dziecko urodzone w roku 2017 i starsze, z zastrzeżeniem § 2. ust 3 i 5, które spełnia następujące warunki:

a)    Dokona, poprzez swojego opiekuna prawnego, zgłoszenia na zgrupowanie w sposób określony w niniejszym regulaminie;

b)   Dokona wpłat należności za zgrupowanie w terminach określonych w § 3 ust. 1 niniejszego Regulaminu;

c)    Będzie miało uregulowane wszystkie składki członkowskie za rok szkolny 2023/2024 najpóźniej do dnia 5-ego czerwca 2024 r.

5.    Dzieci z roczników 2016 - 2017 mogą być uczestnikami zgrupowania sportowego jedynie po pozytywnej kwalifikacji ich zgłoszenia przez Zarząd Stowarzyszenia. Podstawowym kryterium dla kwalifikacji dzieci z roczników 2016-2017 jest poziom samodzielności, gotowość do rozstania z rodzicem na czas zgrupowania, podstawowe umiejętności, jak np. wiązanie butów czy umiejętność przebywania i pracy w grupie, a także rozeznanie w podstawowych czynnościach higieny osobistej, jak mycie włosów czy utrzymywanie porządku w swoich rzeczach.

6.    Uczestnicy zgrupowania przydzielani są do odpowiedniego turnusu zgodnie z ich wiekiem,

7.    Zapisy odbywają się poprzez internetowy formularz zapisów dostępny na stronie internetowej Stowarzyszenia: grawitacja.com.pl.

8.    Termin na przesyłanie zgłoszeń na zgrupowanie mija wraz z wyczerpaniem się miejsc.

9.    Przesłanie zgłoszenia na zgrupowanie zgodnie z postanowieniami § 3 jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

10.    Warunkiem rezerwacji miejsca na zgrupowaniu sportowym jest wpłata bezzwrotnego zadatku w postaci I raty w kwocie uzależnionej od daty wpłynięcia środków na konto Klubu Sportowego Grawitacja ustalonej w harmonogramie płatności § 3. Zadatek zwracany jest tylko w przypadku braku uzyskania pozytywnej kwalifikacji dziecka przez Stowarzyszenie.

11.    Uczestnictwo w zgrupowaniu osób niebędących członkami Stowarzyszenia odbywa się na zasadach określanych przez Zarząd Stowarzyszenia indywidualnie dla każdego przypadku.

 

§ 3

Forma i harmonogram płatności

1.    Opłata za zgrupowanie sportowe wynosi:

a)      Dla członków Klubu Sportowego Grawitacja:

I Turnus ACRO CAMP:

·         2790 zł - przy wpłacie I raty do 11.03.2024

·         3090 zł – przy wpłacie I raty od 12.03.2024

II Turnus DANCE CAMP:

·         3090 zł - przy wpłacie I raty do 11.03.2024

·         3390 zł – przy wpłacie I raty od 12.03.2024

III Turnus DANCE CAMP:  

·         3390 zł - przy wpłacie I raty do 11.03.2024

·         3690 zł – przy wpłacie I raty od 12.03.2024

b)      Dla osób nie będących członkami Klubu Sportowego Grawitacja:

I Turnus ACRO CAMP:

·         3090 zł

II Turnus DANCE CAMP:

·         3390 zł

III Turnus DANCE CAMP:  

·         3690 zł

2.    Osoby, które dokonały zgłoszenia na zgrupowanie i wpłaciły zadatek oraz nie otrzymały informacji o negatywnej kwalifikacji, traktowane są jako osoby zakwalifikowane jako uczestnicy zgrupowania sportowego.

3.    Wszystkie osoby zakwalifikowane jako uczestnicy zgrupowania sportowego muszą dokonać płatności za zgrupowanie według następującego harmonogramu:

a)    Pierwsza rata (w formie bezzwrotnego zadatku) w kwocie: 

Dla członków Klubu Sportowego:

I Turnus ACRO CAMP:

·         przy wpłacie I raty do 11.03.2024 wynosi 390 zł

·         przy wpłacie I raty od 12.03.2024 wynosi 690 zł

II Turnus DANCE CAMP:

·         przy wpłacie I raty do 11.03.2024 wynosi 690 zł

·         przy wpłacie I raty od 12.03.2024 wynosi 990 zł

III Turnus DANCE CAMP:  

·         przy wpłacie I raty do 11.03.2024 wynosi 990 zł

·         przy wpłacie I raty od 12.03.2024 wynosi 1290 zł

 

    Dla osób nie będących członkami Klubu Sportowego Grawitacja:

I Turnus ACRO CAMP:

·         690 zł

II Turnus DANCE CAMP:

·         990 zł

III Turnus DANCE CAMP:  

·         1290 zł

 

b)   Druga rata w kwocie 800 zł płatna do 8 kwietnia 2024 r.

c)    Trzecia rata w kwocie 800 zł płatna  do 6 maja 2024 r.

d)   Czwarta rata w kwocie 800 zł płatna do 4 czerwca 2024 r.

 

4.    Płatności za zgrupowanie przyjmowane są tylko w formie przelewu na poniższy numer konta:

K.S. GRAWITACJA ul. Kościuszki 49, 05-500 Piaseczno 
Nr konta: 23 1240 6351 1111 0000 4815 3438 
Tytuł przelewu: „Imię i Nazwisko dziecka, Turnus I lub II lub III” (np. Jan Kowalski, Turnus I)

 

§ 4

Rezygnacja z udziału w zgrupowaniu

1.    W przypadku zaistnienia okoliczności losowych (wypadek, kontuzja, nagła zmiana sytuacji materialnej, itp.) uczestnik może zrezygnować z udziału w zgrupowaniu, według poniższych reguł:

a.    w przypadku rezygnacji ze zgrupowania do dnia 4 czerwca 2024 r.(włącznie) uczestnik ponosi koszty zadatku - w wysokości I raty w kwocie uzależnionej od daty wpłynięcia środków na konto Klubu Sportowego Grawitacja ustalonej w harmonogramie płatności;

b.    w przypadku rezygnacji ze zgrupowania do dnia 22 czerwca 2024 r.(włącznie) uczestnik ponosi koszty w wysokości 2000 zł;

c.    przypadku rezygnacji ze zgrupowania po dniu 22 czerwca 2024 r. uczestnik ponosi koszty w wysokości pełnej kwoty wyjazdu.

2.    W przypadku zwrotu środków, Stowarzyszenie dokonuje zwrotu odpowiedniej kwoty w terminie 14 dni kalendarzowych od daty rezygnacji na numer konta, z którego dokonywana była zapłata za zgrupowanie rezygnującego uczestnika.

3.    Co do zasady, Stowarzyszenie nie przewiduje możliwości rezygnacji z wyjazdu i zwrotu wpłaconych środków.

 

§ 5

1.      Klub Sportowy Grawitacja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w „REGULAMININE ZAPISÓW I UISZCZANIA OPŁAT ZA ZGRUPOWANIA SPORTOWE ORGANIZOWANE PRZEZ STOWARZYSZENIE KULTURY FIZYCZNEJ „GRAWITACJA” – LATO 2024” na podstawie rozporządzeń ogłaszanych przez Radę Ministrów dotyczących sytuacji epidemicznej w kraju (COVID-19) od dnia 21 stycznia 2022 roku mających wpływ na ich organizacje zgrupowań sportowych.

 

§ 6

Ochrona prywatności i postanowienia końcowe

1.    Dane przekazane w związku ze zgłoszeniem na zgrupowanie sportowe, które są danymi osobowymi w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, (tekst jednolity Dz. U. z 2002 roku Nr 101, Poz. 926 z późniejszymi zmianami), przetwarzane będą jedynie w celach organizacji zgrupowania, w tym złożenia wymaganej dokumentacji do odpowiednich organów administracji publicznej, oraz zapewnienia uczestnikowi odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa, a także ochrony zdrowia i życia.

2.    Podmiotowi, który przekazał swoje dane przysługuje prawo wglądu do treści swoich danych osobowych i poprawiania ich.

3.    Do kwestii nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają:

a.    w pierwszej kolejności: Statut Stowarzyszenia Klub Sportowy „Grawitacja”, Regulamin Klubu Sportowego „Grawitacja” i inne przepisy porządkowe wydane przez Zarząd Stowarzyszenia;

b.    w przypadku braku regulacji w dokumentach wskazanych w podpunkcie a: przepisy ogólnokrajowe.

 

4.    Niniejszy Regulamin został uchwalony przez Zarząd Stowarzyszenia w dniu 21 stycznia 2024 roku i wchodzi w życie z dniem jego uchwalenia.

 

 

REGULAMIN OBOZU SPORTOWO - REKREACYJNEGO

1. Osobą odpowiedzialną za wszystkich uczestników obozu jest kierownik obozu.

2. Każdy z uczestników jest przydzielony do grupy wiekowej, nad którą opiekę sprawuje wychowawca grupy.

3. Każdy z uczestników obozu jest zobowiązany godnie reprezentować grupę poprzez: kulturalne zachowanie, schludny wygląd, dbałość o higienę osobistą, utrzymywanie czystości w miejscu zamieszkania i w rzeczach osobistych, używanie zwrotów grzecznościowych takich jak: dzień dobry, dobranoc, przepraszam itp..

4. Będą podlegać karze: niekoleżeński stosunek wobec pozostałych uczestników obozu, wulgarne słownictwo, niekulturalne zachowanie.

5. Zabrania się: spożywania alkoholu, palenia papierosów, posiadania i zażywania wszelkiego rodzaju tzw. środków odurzających i uzależniających (narkotyki), opuszczania zajęć bez zgody prowadzącego, wchodzenia do wody lub na pomost bez zgody opiekuna, opuszczania terenu ośrodka bez zgody wychowawcy.

UWAGA!  W przypadku nie dostosowania się do któregoś z podpunktów punktu 5 zostanie zastosowana kara wydalenia z obozu na koszt rodziców. W takim wypadku Rodzic/Opiekun Prawny  powinien odebrać dziecko w ciągu 48h. W przypadku nie odebrania osoby skreślonej z listy uczestników obozu, Organizator zastrzega sobie prawo do przekazania go pod opiekę właściwych władz (policja).

6. Każdy ma obowiązek uczestniczenia we wszystkich zajęciach, o których charakterze i godzinie rozpoczęcia informują dyżurni grupowi lub wychowawca

7. Na zajęcia należy stawiać się punktualnie i w stroju dostosowanym do ich charakteru

8. Na posiłek należy przyjść punktualnie w schludnym i czystym ubraniu (nietreningowym)

9. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do godz. 8.00.

10. W wypadkach szczególnych cisza nocna może zostać przesunięta przez kierownika obozu lub wychowawcę grupy.

11. Podczas ciszy nocnej obowiązuje zakaz opuszczania pokoi.

12. Podczas trwania obozu, telefony komórkowe uczestników, będą znajdowały się w depozycie u wychowawców* i będą wydawane raz dziennie, w ściśle określonej porze, o której rodzice zostaną poinformowani z wyprzedzeniem. 

*chyba, że wychowawca wyrazi zgodę na posiadanie przez dzieci telefonów cały czas.

13. Obowiązuje zakaz zamykania pokoju na zamek jeśli jego mieszkańcy są wewnątrz.

14. Kary:

zwrócenie uwagi,

nagana ustna wychowawcy,

nagana ustna kierownika obozu,

przydzielenie do grupy dyżurującej,

list (telefon) do rodziców lub/i do szkoły informujący o nagannym zachowaniu,

wydalenie z obozu na koszt rodziców.

15. Pochwały i nagrody: pochwała ustna od wychowawcy, pochwała ustna od kierownika obozu, list pochwalny do rodziców lub/i do szkoły, inna nagroda ustalona przez wychowawcę lub kierownika obozu.

16. Na obozie obowiązuje zakaz odwiedzin osób spoza obozu bez zgody i wiedzy kierownika obozu i wychowawcy.

17. Podczas trwania obozu obowiązuje zakaz kwaterowania się rodziców/opiekunów, znajomych w obiekcie i na jego terenie, w którym organizowany jest obóz.

18. Rodzic/Opiekun prawny jest odpowiedzialny za dojście dziecka na miejsce zbiórki oraz odbiór dziecka po powrocie z obozu w wyznaczonym dniu, miejscu i godzinie.

Oświadczenie:

1. Dziecko jest świadome, że celem obozu jest podniesienie ogólnej sprawności fizycznej i technik taneczno-akrobatycznych oraz aktywny wypoczynek. Zdecydowało się na wyjazd zbiorowy, co łączy się z zasadami współdziałania w grupie.

2. Zobowiązuję się do poniesienia odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez moje dziecko.

3. Przyjmuję do wiadomości, że organizator nie zwraca kosztów za niewykorzystane dni pobytu na obozie z winy uczestnika. 

4. Przyjmuję do wiadomości, że organizator nie ponosi odpowiedzialności materialnej za zagubione rzeczy.

5. Wszystkie wartościowe przedmioty oraz pieniądze należy zdeponować u wychowawcy.     

 

 








KALENDARZ